Łódzkie smaki na weekend

Tydzień temu na Facebooku wyświetliła mi się reklama lokalnej firmy Smakuj lokalnie*, która oferuje ekologiczne produkty i przetwory wyrabiane w gospodarstwach w okolicy Łodzi.

zdjęcie ze strony smakujlokalnie.pl

Ciekawą propozycją są paczki produktów lokalnych na weekend (dostępne tylko w piątki z odbiorem osobistym w dwóch miejscach Łodzi). Pomysł mi się spodobał i udostępniłam link. Postanowiłam jednak sprawdzić, czy rzeczywiście warto wydać te 49 lub 89 zł (cena paczki małej i dużej). Zawartość paczek w każdy piątek ulega zmianie (poza podstawowymi produktami).

Moja paczka (duża - ok. 5 kg) zawierała: chleb żytni razowy z siemieniem lnianym (0,8 kg)**, masło (200 g), jaja (10 szt.), mleko (1 l), pasztet (200 g), twarożek naturalny (150 g), jogurt ze świeżymi malinami (300 ml), wędzonego pstrąga, kiełbasę z indyka, ser pleśniowy z kolorowym pieprzem (190 g), warzywa (sałata, rzodkiewki, szczypiorek), brownie z truskawkami (200 g; do wyboru jest też plaster miodu) i krzaczek rozmarynu w doniczce.

Ogólnie jestem zadowolona z zakupu. Dla 2 osób starczy wszystkiego spokojnie na weekend na śniadania i kolacje, a pewnie jeszcze zostanie, jak np. masło czy jajka. Produkty są naprawdę wysokiej jakości i bardzo smaczne. Mąż zachwycił się chlebem a mleka połowę wypił duszkiem. Ja z wielką przyjemnością wypiłam jogurt z malinami. Masło jest świetne! Jajka jak jajka ;) Pasztet obłędny! Pstrąg i serek bardzo smaczne. Brownie smaczne, ale trochę za słodkie, choć to pewnie moja wina, bo usiadłam i jadłam widelcem zamiast sobie poporcjować, ale taki ze mnie łasuch. Jedyne co mnie rozczarowało to... rzodkiewki. No nie dało się ich zjeść ze smakiem.


W kolejnej paczce będą inne produkty, np. paprykarz czy pierogi. Trochę mnie kusi zakup, ale szczerze mówiąc nie jestem pewna czy jeszcze skorzystam. Głównie ze względu na cenę. Co prawda cena za taki zestaw produktów wytwarzanych w gospodarstwach ekologicznych nie jest może wygórowana, ale jest to spory wydatek dla 4-osobowej rodziny.

Niemniej serdecznie polecam choćby przetestować, bo warto!

_________
* post nie był w żaden sposób sponsorowany!
** informacje na temat produktów i ich pochodzenia można uzyskać na stronie sklepu

Etykiety: