Króliczkowy przyjaciel


Poznajcie królisia :) Po raz pierwszy użyłam do wykończenia główki specjalnych elementów do maskotek. Wydaje mi się, że wygląda to lepiej niż moje poprzednie próby wyszywania ich włóczką ;)
Elementy króliczka wykonałam na podstawie wzorów Sharon Ojali - główkę na podstawie tego misia, zaś uszy (wydłużone o 5 dodatkowych rzędów półsłupków) i łapki na podstawie tego króliczka.

Ciekawostka! Kwadrat, który posłużył jako podstawa do kocyka-zabawki miał być na początku jednym z 9 kwadratów składających się na duży kocyk dziecięcy. Jakimś cudem, gdy zrobiłam już dwa kwadraty okazało się, że jeden jest o ponad centymetr większy od drugiego. Liczę rzędy, sprawdzam... zgadza się... nie jestem pewna, ale możliwe, że użyłam dwóch różnych szydełek, bo włóczki te same, i przez to robótka wyszła luźniejsza i większa... Nie mam już czasu, by zdążyć z wykonaniem kocyka, więc zdecydowałam się przerobić kwadraty na przytulanki. Drugi jeszcze czeka na swoją króliczą głowę :)

Etykiety: , , , , ,