Rozdawajka przedmikołajkowa ;)


Czas na przedmikołajkową rozdawajkę! :) Czy jak kto woli candy.
Ostatnio wpadł mi w ręce fajny sweterkowy materiał, od spodu z przyjemnym meszkiem i w ferworze szycia stworzyłam etui na telefon. Etui jest dość małe - ok. 120x80 mm, czyli bez problemu schowa się w nim np. Samsung Galaxy S4 Mini albo Sony Xperia E, ale dłuższy telefon lekko wystaje (na zdjęciu mój Sony Xperia M2, który ma 127 mm długości). Etui ozdobione jest zawieszką wykonaną na szydełku oraz stworzoną przeze mnie dekoracją biżuteryjną.

Aby wziąć udział w rozdawajce, należy (po)lubić mój profil na facebooku (klik), zgłosić chęć udziału w poście z rozdawajką i udostępnić ten post publicznie na swojej tablicy.

Zgłoszenia przyjmuję do 28 listopada, zaś wyniki losowania zostaną ogłoszone 29 listopada, aby etui zdążyło dotrzeć do szczęśliwcy przed Mikołajkami.


A dla każdego trochę inspiracji na nadchodzące święta, czyli świąteczny zestaw kreatywny do wydrukowania. Wystarczy kliknąć na obrazek, aby pobrać plik w formacie pdf.


Będzie mi bardzo miło, jeśli pokażecie prace stworzone z wykorzystaniem tego zestawu :) Dobrej zabawy!

Etykiety: , , , , , , , ,