Pierwszy przedszkolny dzień nauczyciela

Uważam, że nauczyciele przedszkolni są absolutnie wspaniali - nie dość że po prostu zajmują się naszymi pociechami od ich najmłodszych lat, to jeszcze mają cierpliwość, by uczyć je podstaw, na których potem opierać się będzie całe ich życie. Dlatego też nie mogłam nie uczcić ich święta i Oliweczka zaniosła we wtorek paczkę dla swoich Pań nauczycielek, a w niej kartki z płotkiem.

Drewniane tło na płotek pochodzi stąd. Papier w kropki również pobrałam z czeluści internetu, podobnie jak kwiatki, o których pisałam już przy okazji pierwszych kartek w pudełku.

Tak, wiem, to już było ;) ale co ja poradzę, że one są takie fajne! i proste! i można je postawić na biurku ;) Bardzo podobne zrobiłam też dla Oliwki cioć ze żłobka, gdy kończyłyśmy swoją przygodę w tej placówce, ale jakimś cudem nie zrobiłam im wtedy zdjęć...

JESZCZE RAZ PODZIĘKOWANIA I ŻYCZENIA WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WSZYSTKICH NAUCZYCIELI I NAUCZYCIELEK!

Etykiety: , ,