Niekończąca się kartka z okazji "i żyli długo i szczęśliwie" :)

Moja kochana siostra wyszła właśnie za mąż! :) Niestety nie mogłam być razem z nią w tym wyjątkowym dniu, więc przygotowałam chociaż coś na pamiątkę.
Historia miłości Kasi i Richiego jest dość interesująca, więc chciałam ją jakoś opowiedzieć, wróciłam więc do pomysłu niekończącej się kartki.


Papiery: baza: UHK Gallery - Duo Creme; róże na drugiej stronie: UHK Gallery - Fruits of the Forest - pasek kwiaty; papier fioletowy: UHK Gallery - Fruits of the Forest - Dzika Róża
Taśma papierowa ScrapBerry's - French Lace
Kwiaty: rozłożone papierowe hortensje niebiesko-fioletowe z Craftmanii
Wycinanki ażurowe od kochanej Yvette, a brązowe listki już sama nie pamiętam skąd ;)


Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochani!

Etykiety: , , ,