Nowa miłość - kartka w pudełku | New love - card in a box

Kilka dni temu wpadł mi w oko post Magdy z papierowego pokoju prezentujący przepiękną kartkę w pudełku. Bardzo spodobał mi się ten pomysł, więc postanowiłam spróbować swoich sił. Odszukałam w internecie tutorial, żeby wiedzieć jak ugryźć tę konstrukcję (wychodzi na to, że nie jest wcale taka skomplikowana :)) Mała uwaga - na filmiku podana jest instrukcja do kartki o wymiarach (gdy jest złożona na płasko) 14x15 cm. Taka kartka nie zmieści się do standardowej małej koperty. Ja robiłam kartki o wymiarach 11x16 cm (4 panele po 5,5 cm + 1-1,5 cm na zakładkę, w poprzek zagięcie na elementy o długości 7 i 9 cm).

I się zaczęło! Aktualnie mam już 4 takie kartki i nie zamierzam przestać :) Do folderu "Handcrafting" na Pintrest dodałam kilka fajnych kartek wykonanych tą techniką.

Zbliża się Dzień Matki, więc postanowiłam przygotować coś na tę okazję. Odszukałam w internecie grafiki z kwiatami w stylu vintage (tutaj i tutaj); z tych stron pochodzi także gniazdko z ptaszkami i motylki.
Tło różane to część digital freebies'a Shabby Princess - Vintage Florals Papers Floral, zaś napis pochodzi z bloga Joli

Few days ago I've seen this Magda's from 'paper room' post showing beautiful card in a box. I liked the idea very much so I decided to try it myself. I found a tutorial online to know how build a base for this card. Remember to adjust size of the base paper to your envelope. On the tutorial card (folded and flat) has size 14x15 cm, but I checked and this size won't fit in a small (C6) envelope, so I made my cards narrower - 11x16 cm (4 panels for 5,5 cm + 1-1,5 cm on a fold).
I've made 4 those cards already and added some inspirational links to "Handcrafting" folder on my Pintrest.
Mother's Day is coming so I decided to prepare sth for that occasion. I found on the internet some vintage flower graphics (here and here); butterflies and birds in the nest also came from those sites.
Rose background is a part of Shabby Princess' digital freebie - Vintage Florals Papers Floral; sentiment (For the best Mummy in the world) is a freebie from Jola's blog.



Te kartki zgłaszam na wyzwanie I'm submitting those cards to a challenge: scrapków - animals #100.


Potem przyszedł czas na kartkę dla mojej przyjaciółki Kasi, która w przyszłym tygodniu obchodzi imieniny, a uwielbia klimaty paryskie.
Next cards is for my best friend Kasia, who will be celebrating her name-day next week, and she just loves Paris theme.


Tag-tło na górze pochodzi stąd, wieża Eiffel'a stąd, a tło paryskie stąd.
Tag-background at the top came from here, Eiffel Tower from here and Paris background from here.
Sentiment says: 'Kate! Best wishes on your name-day!'



Kolejne podejście to kartka w błękitach na imieniny babci. Ta składa się na obie strony :)
The last card (for now :)) is for my grandmother (also for her name-day). This card can be folded both sides.


Kwiaty i napisy - jak wyżej. Papier - UHK Gallery Sklepy Cynamonowe Blue Lagoon.
Flowers and sentiment ('Best Name-Day wishes') - links above, paper - UHK Gallery Sklepy Cynamonowe Blue Lagoon.

A moje dziecko (z moją pomocą) zrobiło przy okazji piękne kartki dla mnie i mego męża na Dzień Mamy i Taty:
Meanwhile my daughter made (ofc with my help) two beautiful cards for me and my husband:


Napisy również z bloga Joli ;), a naklejki serduszka z Biedronki - firma Joinco.
Sentiments ('For dear Mum/Dad') - link above, heart sticker - Joinco.

Wszystkie karteczki zgłaszam na wyzwanie I'm submitting all cards to a challenge:Crafty Catz - Anything goes.

Etykiety: , ,