Ślub w granacie | Navy blue wedding

Jak tylko zobaczyłam nową kartkę-inspirację Muse'owego zespołu (autorstwa Ardyth Percy-Robb), pomyślałam o tym, co mi zostało po pracy nad poprzednimi kartkami ślubnymi, a mianowicie po tuszowaniu płatków. Zaczęłam od zupełnie prostej koncepcji, ale ostatecznie rozrosła się ona troszeczkę dzięki wykrojnikom od Yvette. Powstało nawet miejsce na włożenie pieniążków dla młodych ;)
As soon as I saw the new Muse inspiration card (by Ardyth Percy-Robb), I thought about leftovers from my previous wedding cards - paper, which I used as a pad while inking petals. I started with a quite simple concept, but eventually it grew a little bit thanks to die-cuts from Yvette. I've even created a pocket for gift money for newlyweds ;)



Kartkę zgłaszam też na wyzwanie Charizma Cards - Challenge #11 - Die cuts, jako że użyłam do jej wykonania wykrojników (od Yvette): liściasta gałązka i ozdobny brzegowy.
I'm submitting this card to Charizma Cards - Challenge #11 - Die cuts, because I used 2 die-cuts (both borrowed from Yvette ;): leafy branch and ornamental border.

Etykiety: , ,