Skrapowisko 2013 i warsztaty z Brises | Workshop with Brises at Skrapowisko

Wszystko wskazywało, że na Skrapowisko jednak nie pojadę, bo po prostu nie było jak, ale nie mogłam nie skorzystać z okazji, gdy okazało się, że zwolniło się miejsce na warsztatach u Brises :) W ciągu godziny wygrzebałam zdjęcia, odwiozłam dziecko do dziadków i pomknęłam na warsztaty. Spędziłyśmy cudownie czas, tworząc i plotkując. LOsy to dla mnie wciąż czarna magia, dlatego każda podpowiedź od doświadczonych skraperek jest na wagę złota. LO w stylu vintage to zdecydowanie moje klimaty, więc dość szybko powstało to oto wspomnienie wyjątkowego dnia:
Everything indicated that I won't go to the Skrapowisko (scraper's meet organised in my hometown), but I could not take the opportunity when it turned out that a spot at Brises' workshop became vacant :) within an hour I dug pictures, drove the child to the grandparents, and raced to the workshop. We spent wonderful time creating and gossiping. Creating layouts is still black magic for me, so any hint from experienced scapers is worth its weight in gold. Vintage layout is definitely in my style - this memory of a special day was created quickly and painlessly ;)


Scrapa wykonałyśmy na papierach Magicznej Kartki: Skarby Czasu 006, Zaczarowany Ogród 09 ZO z kartonowymi listkami z Wycinanki:
To make this layout we used papers from Magiczna Kartka: Skarby Czasu 006, Zaczarowany Ogród 09 ZO and cardboard leaves from Wycinanka:
Alfabetowa girlanda również pochodzi z Magicznej Kartki, zaś koronka pod nią to rub-ons DecoTime. Inne: półperełki dpCraft, fioletowe ćwieki z Doliny Tęczy, perełki w płynie Perlenpen, tusze Distress Tima Holtza i z Latarni Morskiej.
Alphabet is also from Magiczna Kartka, lace beneath it is a rub-ons from DecoTime. Half-perals form dpCraft, violet brads from Dolina Tęczy, liquid perals - Perlenpen, inks: Distress (Tim Holtz) and from Latarnia Morska.

Dziewczyny robiły nam zdjęcia podczas pracy, ale na razie nie mam ani jednego ;) Serdecznie dziękuję za fantastyczną zabawę, a potem oczywiście musiałam uszczuplić trochę zasobność portfela, kupując nowe papiery :) Oby szybko czas zleciał do kolejnego Skrapowiska!
I don't have any picture from the event but some other girls made pictures while we were working :) Many thanks to all for a wonderful time! And (hope to) see you soon!


Jedno zdjęcie powarsztatowe autorstwa Pauliny Wośko:

Etykiety: ,