Zielona prostota | Green simplicity

Tak mi się spodobał efekt kwiatowo-mapkowej kombinacji, że postanowiłam zrobić kolejne w podobnym tonie (jako że mam jeszcze dwa inne kwiatowe obrazki). Tym razem powstała kartka mocno zielona.
I liked my previous flowery-map design so much that I decided to make another card in similar way (I have two more similar pictures with flowers). This time I made a simple green card.


Wykorzystałam papiery K&Company - Roam i wykrojnik Chloe Stem. Żółte falowane kółko powstało ze skrawka, w którym kiedyś wycięłam do innego projektu mniejsze kółko ;)
I used: K&Company - Roam papers and a Chloe Stem punch. Yellow wavy circle was made from a scrap of paper in which I've once punched a smaller circle for a different project :)
The sentiment says: "For you".


Wyzwania:
Challenges:
- CAS(E) this Sketch Challenge #14
- Muse Challenge #3.

Etykiety: , , ,