Wielkanocne kokardy #1 | Easter bows #1 | DIY

Dość dawno temu kupiłam (przy okazji innych zakupów) drewienka z wypalonymi motywami wielkanocnymi i ostatnio stwierdziłam, że czas się nimi zając. Tylko JAK?! Z pomocą przyszła mi kartka-inspiracja z autorstwa Marion Vagg (Muse). Jej wzór i kolorystyka przypomniała mi o fantastycznych żywych kolorach lemonade, które nabyłam daaaawno temu. Kolejną inspiracją były papierowe kokardy, które podejrzałam u Heidi Van Laar. Od kuzynki Yvette pożyczyłam owalny wykrojnik i wszystko złożyło się w całość :)

Quite long time ago I bought (as an additional purchase) these oval pieces of wood with burnt (?) Easter motifs and I recently thought that it's time to do sth with them. Only HOW?! With help came a card-inspiration made by Marion Vagg (from Muse). The pattern and colors of that card reminded me of the lemonade papers with fantastic vibrant colors, which I bought really long ago. Another inspiration was paper bows which I saw on Heidi Van Laar's blog. I'm very thankful to my cousin Yvette, because she borrowed me an oval die cut and everything started to fit together :)
Sentimet says (literally) "Have a delicious egg" but it's one of polish ways to say "Happy Easter" :)



Papiery: lemonade - Color explosion 03, 06; kryształki - Paula; pastelowy, zielony ćwiek - Dolina Tęczy. Wykrojnik owal pożyczony od Yvette, wykrojniki koła z falbanką - Cart-Us.
Papers: lemonade - Color explosion no. 03 & 06; half-crystals - Paula; green pastel brad - Dolina Tęczy. Die cuts: oval borrowed from Yvette, circle with frill from Cart-Us.

Tutaj (lub klikając na miniaturę poniżej) możecie pobrać plik pdf z wzorami wstążek do wydrukowania (plik jest duży - ok. 4 MB, ponieważ chciałam, by wypełnienie wstążek było w wysokiej jakości). Jako wypełnień użyłam papierów, o których wiem, że były do darmowego, powszechnego użytku. Jeśli użyjecie moich wstążek w swoich pracach, będzie mi niezmiernie miło, jeśli podeślecie mi linka do ich obejrzenia. Miłego tworzenia!
By clicking here or on a miniature below you can download a pdf file with some printable bow templates I've made for you (file is quite big - ca 4 MB, because I wanted it to be in good quality). I used patterns (papers) which I know of they're free to use. If you use my bows in your designs, I'd be grateful for leaving me a link to your creations. I'd really like to see them! Have a wonderful crafting time! :)

Wyzwania: Challenges:
- mapka: Cardabilities - SKETCH #69 (obrócona o 90 stopni odwrotnie do wskazówek zegara)
- map: Cardabilities - SKETCH #69 (rotated 90 degrees anti-clockwise)
- kolory: colors: Szuflada - Wyzwanie nr 4.
- Charisma Cardz - Challenge #6 - Anything Goes
- Muse Challenge #5

Etykiety: , , ,