Nietypowa walentynka | Unusual valentine



Gdy zobaczyłam kartkę-inspirację autorstwa Therese Calvird chciałam stworzyć coś w podobnych kolorach, jednak jakoś kiepsko u mnie z fioletowymi papierami... Natchnął mnie jednak rysunek (stempel), którego użyła Therese w połączeniu z fantastycznym tekstem. Od razu pomyślałam o klimacie walentynkowym, do którego jakoś w tym roku nie miałam serca, ale dzięki inspiracji okazało się, że jest ono pełne nie tylko miłości, ale i weny twórczej! :)

When I saw the inspiration card made by Therese Calvird I wanted to create something with similar colors, but unfortunately I'm short with purple papers... But I was also inspired by Therese's drawing (stamp) in conjunction with a fantastic sentiment. I immediately thought of Valentine's Day (I don't have a heart for this theme this year ;( ) and it turned out that my heart is not only full of love, but also the creative mojo! :)

Papiery: Galeria Papieru - Lekcja miłości 01 i 02, rub-onsy DecoTime, ćwiek z Doliny Tęczy, róża ze starej okładki katalogu AVONu, serce znalezione w starych przydasiach ;)
Papers from Galeria Papieru (Lesson in Love no. 01 and 02), DecoTime black lace rub-ons, pearl brad from Dolina Tęczy, rose cut out of an old AVON catalogue and heart from and old scrap stash.

Wyzwania:
Challenges:
- Stempell&Kartoon - Wyzwanie#10 "Kocham"
- Muse - Challenge #4
- Charisma Cardz - Challenge #5 - Love
- Crafty Catz - #169 - Love is in the Air (feature a Heart)
- mapki (maps): Fab Friday 11 i (and) retrosketches #50


Etykiety: , , ,