Idziemy na ryby | Let's go fishing



Tę męską kartkę zrobiłam dzięki tescowemu papierowi do pakowania prezentów oraz ścinkom - niebieski karton służył mi do wycinania innych kształtów, w tym listka, który znalazł się w dolnym prawym rogu. Ten wycięty listek był już na kartonie, którego użyłam. Podobnie z listkiem na białym kartonie, który umieściłam w środku kartki. Napis zaś pochodzi z zapasów, które wydrukowałam na samym początku przygody z kartkami, czyli sprzed kilku lat :)

This manly card was made with gift wrapping paper from Tesco and scraps - some time ago I used blue cardboard to punch shapes out of it, eg. a leaf which can be seen on the bottom right corner of my card. That leaf was already punched in the blue cardboard, I didn't punch it specially for this design ;) A leaf punched in the white cardboard is also from my scraps stash and the sentiment ("Best wishes") is at least 3-4 years old!

Wyzwanie:
Challenge:
- Freshly Made Sketches #72 - A Sketch by Cindy


Etykiety: , , , ,