Czerwony exploding box z tortem | Red exploding box with a cake

Babcia poprosiła mnie o wykonanie multi-okazyjnej kartki, więc zaproponowałam jej exploding box. Przemawiał za nim również fakt, że zamierzają wręczyć jubilatom/solenizantom pieniądze w prezencie. Termin imprezy jest dość odległy (29.06), ale miałam nieodpartą chęć zmierzenia się wreszcie z tematem exploding boxa. Oczywiście musiałam sobie od razu utrudnić życie i postanowiłam na środku umieścić tort. Namęczyłam się strasznie nad tą konstrukcją! Ale pewnie następnym razem będzie już łatwiej ;)

My grandmother asked me to make a multi-occasion (name day, 30-th wedding anniversary, 60th birthday) card, so I offered her an exploding box. It seemed to be more suitable according to the fact that my grandparents are going to give their friends money as a gift. Date of the event is quite long (29.06), but I had an irresistible urge to finally try myself in the subject of making an exploding box. Of course I had to make my life more difficult and decided to make a paper cake inside the box. I had a lot of trouble with this design, but I think it will probably be easier next time ;)








Do wykonania pudełka wykorzystałam papiery: Sklepy Cynamonowe - Rasberry Praline, ILS - love&merry 01, czerwonych kryształków Paula, perłowych mini-ćwieków Dolina Tęczy, dziurkacza Doily Lace, czerwone kwiatki stworzone na bazie kwiatków Doliny Tęczy, pręciki Rayher.

To make this box I used: papers: Sklepy Cynamonowe - Rasberry Praline, ILS - love&merry 01, red half-crystals from Paula, pearl mini-brads and red flowers from Dolina Tęczy, Doily Lace punch and stamens from Rayer.

Pudełko zgłaszam na wyzwania:
I'm submitting this box to challenges:
- Silesian Craft - Wyzwanie - coś pozytywnego!
- Cardabilities - SKETCH #68
Wierzch pudełka w połączeniu z boczkiem powstały na bazie powyższej mapki.
When you look at the box lid and its side as a whole, you'll see that their composition was based on the map shown above.

Etykiety: ,