Bo mój książę uwielbia samochody :) | Because my prince loves cars :)

Gdy przeczytałam o wyzwaniu Craft-Szafy od razu pomyślałam o obrazku z samochodem, który ostatnio wpadł mi w ręce, jako że mój książę uwielbia samochody :) Z pomocą przyszły mi męsko-halloweenowe papiery, które znalazłam na tej stronie.

When I read about a Craft-Szafa challenge, I instantly thought about a car picture I recently found online, because my prince just loves cars :) To make this card I used menly-halloweeny papers from this site.



Kartkę stworzyłam na wyzwania:
Card was made for challenges:
- Sketch Saturday - Week #244
- ScrapGang - Wyzwanie #37 - Z digi-stemplem
W pracy użyłam digi-stempla z tej strony.
I used a digi-stamp from this site.
- Craft-Szafa - #3 Mojej Księżniczce - Mojemu Księciu

Etykiety: , ,