Zakładka w wersji maxi | XXL bookmark

I kolejna praca combo-wyzwaniowa :) Do tego nietypowa - pod kilkoma względami... Ale od początku!
Here's another work made for several challenges. It's also unusual in some ways... but let's start from the beginning!

Skończyłam przed chwilą zakładkę, jako że Crafty Catz prosiły, by zrobić coś innego niż kartka. Z myślą o zbliżającym się Skrapowisku i wymianie zakładkowej postanowiłam wykonać właśnie zakładkę. Dodatkowo zdecydowałam się na zrobienie zakładki według 2 mapek!
My newest work is a bookmark, because DT crew of Crafty Catz asked to make sth but a card. I instantly thought about upcoming rally in my town where, like every year, is organised a bookmark swap. So I decided to make a bookmark! Furthermore I decided to use 2 scrapmaps to do it! :)

Jedna strona wygląda więc tak:
Here's one side of my bookmark (Translation of both texts is on the bottom of this post):
a powstała wg mapki Silesian Craft:
it was based on a Silesian Craft map:


Zaś druga tak:
The other side looks like this:
a ta powstała wg mapki Mojo Monday:
and it was based on a Mojo Monday map:

Jako że użyłam dużej ilości tekstu, zakładka okazała się duuuuża - ma prawie 30 cm długości! Można więc powiedzieć, że po raz pierwszy zrobiłam tak ogromną zakładkę a także, że po raz pierwszy wykorzystałam do wykonania zakładki nie tylko mapkę, ale aż 2 mapki. Zgłaszam więc zakładkę również na wyzwanie Scrapki-Wyzwaniowo: Spróbuj czegoś nowego :)
Since I used a large amount of text my bookmark turned up to be in XXL size - it has almost 30 cm (ca 12 in)! It's safe to say that it's the first time I made bookmark this big and I used not only one, but two maps to create it! So I'm submitting my work to one more challenge - Scrapki-Wyzwaniowo: Spróbuj czegoś nowego (Try sth new) :)

Do wykonania zakładki użyłam papieru Zebart - Nadziewana czekolada 02, wykrojnika Chloe Stem, wykrojników pożyczonych od Yvette oraz tuszu Tima Holtza - Old Paper.
To make this bookmark I used: paper Zebart - Nadziewana czekolada 02, Chloe Stem punch (and some other punches borrowed from Yvette) and a Tim Holtz's ink - Old Paper.

Miłego weekendu!
Have a nice weekend!

And here's my translation of both sentiments, so there might be some mistakes...
1. Dreaming Books. That's how in this town an antique resources were called, as from commercial point they haven't truly were alive nor quite dead yet. They were in a state like sleep. Only a book caught with a hand of a reader and opened by it, the book purchased and took out of there, could come alive and start a new life. And this was what those books were dreaming of.
2. Wake up a book!

Etykiety: , ,