Wyróżnienie

Niesamowita chwila! Dostałam wyróżnienie od Paurinki. Jestem zaszczycona! Bardzo bardzo się cieszę, tym bardziej, że to moje pierwsze wyróżnienie!
Baaaaardzo dziękuję!


Zasady powyższego wyróżnienia: (każdy nominowany blogger powinien:)
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Zgodnie z zaleceniami oto 7 faktów o mnie:
1. Mam 29 lat, cudowną córeczkę Oliwię (półtora roczku) i równie wspaniałą siostrzenicę Emmę (roczek).
2. Swojego męża poznałam ponad 12 lat temu! Małżeństwem jesteśmy od lat 2, ale kto by to już liczył ;)
3. Swego czasu (zanim zajęłam się rękodziełem) pisałam wiersze i prowadziłam stronę www poświęconą poezji.
4. Byłam zapaloną harcerką i wciąż czasem brakuje mi śpiewów przy ognisku. Została mi natomiast miłość do poezji śpiewanej.
5. Moim marzeniem jest nauczenie się grać na gitarze i jeździć na łyżwach, ale niestety brak mi talentów w tych dziedzinach, więc na marzeniach się skończy ;)
6. Uwielbiam czytać książki i oglądać seriale - najbardziej 'kryminalne' (Kości, CSI).
7. Uwielbiam filmy animowane! Ostatnio namiętnie oglądam z córeczką Dzwoneczka :)

A teraz 15 osób, które chciałabym wyróżnić:
(poza miejscem 1-szym kolejność jest przypadkowa)
1. Yvette, bo to dzięki niej w ogóle zajęłam się rękodziełem!
2. Bea
3. Dwie lewe rączki
4. Skimmia
5. Ulson
6. Marbella
7. Cudaczek
8. Zetk@
9. Magdalena
10. Viol
11. Konstancja8
12. Natajka
13. Dziurka
14. Roma
15. Katrin.ka

Etykiety: