Witaj na świecie, Jasiu! / Welcome, little John!

Niesamowitym zbiegiem okoliczności było moje dzisiejsze odkrycie wyzwania w Namaste - coś z okazji narodzin małego Jasia. Co prawda moja karteczka nie poleci do tamtego Jasia, ale w mojej rodzinie także całkiem niedawno pojawił się Jaś i to do jego rodziców powędruje karteczka z gratulacjami.
What an amazing coincidence! In the morning I discovered a challenge at Namaste blog "do something to celebrate the birth of the little John" (their boss' son). My second cousin recently became a dad to a Johnny too so my card will fly to him and his lovely wife.

Karteczkę stworzyłam zdecydowanie w "moim" stylu. Jest (w miarę) prosta i przejrzysta. No i oczywiście w niebieskościach. W zależności od nastroju i koncepcji w moich pracach pojawiają się również bardziej złożone ozdobniki, ale taki "czysty, ascetyczny" styl to zdecydowanie mój znak rozpoznawczy :)
I created a card in "my" style. It's (quite) simple and clear and, of course, it's blue! I like this kind of layout but in the right circumstances and when I have an idea I like to use more complicated ornaments in my works. How to describe my style in only a few words? I would certainly say that it is "clean (clear)" and even "ascetic (austere)".




Do wykonania użyłam papierów Galerii Papieru - Lekcja miłości 04 (ciemniejszy) i Wielki Błękit 04 (jaśniejszy). Krateczkowe ćwieki pochodzą z Craftmanii - Dolina Tęczy.
To make this card I used papers from Galeria Papieru - A Lesson in Love no. 04 (darker one) and The BIg BLue no. 04 (lighter one) and a brad from Dolina Tęczy (Craftmania.pl).

Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
I'm submitting this card to following challenges:
- Crafty Catz - Challenge 165 - Buttons & Bows oraz
- Namaste - #1 wyzwanie- „Witaj Janku”:)
- Craft-Szafa - #1 Co kryje Twoja Craft-Szafa?
- Asia-Majstruje - Wyzwanie #3: "Ja"

Etykiety: , ,