Ścinki w roli głównej | Scraps in the lead role


Najpierw stworzyłam kwiatek i za nic nie mogłam wymyślić co z nim zrobić ;) Poszperałam w skrawkach i nagle przyszło olśnienie. Z pomocą przyszły mi kawałki papierów K&Company, których użyłam kiedyś do zrobienia folderów na płyty ze zdjęciami z naszego ślubu. Z pasków zrobiłam plecionkę, a jednej jedynej większej pozostałości użyłam na górze. Z tej samej serii pochodzi też brązowy papier po lewej stronie. Napis ma chyba ze 2 lata (wydrukowany na własnoręcznie barwionym kawą papierze). Nawet wykrojnika użyłam ostatnio na skrawkach papieru, które zostały mi po innej pracy :) Ciemnobrązowa wstążka to też pozostałość po czymś innym, ale nie pamiętam już po czym :)
Strasznie mi się podoba takie tworzenie ze ścinków, więc to na pewno nie ostatnia taka praca!

First, I created a flower and I couldn't figure out what to do with it ;) I dug into my scraps stash and suddenly I had a revelation. I made a card with pieces of paper from K&Company, which I used once to do CD folders with pictures from our wedding. I had a one big piece and lot of thin stripes so I made a braid of them. Brown paper on the left came from the same paper series. The inscription ('On your birth day') is probably 2 years old (it was printed on hand-dyed paper - I used coffee to do that). Dark brown ribbon is also a remnant of something else, but I can't remember what was that :)
I really enjoyed creating from scraps, so it's certainly not the last such work!




Do wykonania kartki wykorzystałam: kawałki papierów z zestawu K&Company - Roam (tło, brązowy boczek) i Lemonade - Color explosion - Papier 04 (kwiatek), ćwiek Panduro, dziurkacz Marthy Stewart - Doily Lace, wykrojnik Chloe Stem, tusz Tima Holtza - Old Paper.

To make this card I used: pieces of paper from a set of K&Company - Roam (background, brown stripe on the left) and Lemonade - Color Explosion - Paper 04 (flower), Panduro brad, punches: Martha Stewart's - Doily Lace and Chloe Stem, ink: Tim Holtz - Old Paper.

Karteczkę zrobiłam na wyzwania:
Card was made for challenges:
- Charisma Cardz - Challenge #2 - Punch It!
- Scrap-Ścinki - Wyzwanie wg kursu # 3
Poniżej zdjęcie pracy ze ścinkowym kwiatkiem autorki kursu - Ewy:
Scrap-Ścinki - Wyzwanie wg kursu # 3. Below is a card made by Ewa - an author of scraps-flower:

UPDATE 31/01/2013 - zbliżenie na plecionkę: braid close-up:

Etykiety: , ,