Coś nowego-mediowego | Sth new made with ink

Wczoraj zrobiłam kwiatek (kartkę z nim jeszcze tworzę) a dzisiaj poszalałam z tuszem - pomalowałam ramkę na zielono, a do środka stworzyłam różany obrazek. Nie jestem do końca przekonana co do efektu końcowego, ale myślę, że najgorzej nie wyszło ;)

Yesterday I made a flower (I'm still thinking about a card with it), today I've went crazy with ink :) - I've painted a cardboard frame and made a rose picture with spray ink. I'm not sure whether I'm entirely happy with the final effect, but I think it turned out to be quite ok.





Do wykonania kartki użyłam papieru ILS - herbaciany ogród nr 04 (potuszowane brzegi), ramki ze Scrapińca pomalowanej tuszem kreślarskim i pokrytej perlenpenem - Viva Glas Effekt. Obrazek w środku ramki to mój własny wytwór utworzony za pomocą tuszu w sprayu i metalowych różyczek. Dodałam ćwiek Doliny Tęczy i półperełki dpCraft.

To make this card I used: paper - ILS - herbaciany ogród no. 04, cardboard frame from Scrapiniec (painted with ink and covered with perlenpen Viva Glas Effekt), a handmade rose picture (spray ink and metal roses), brad from Dolina Tęczy and half-pearls from dpCraft.

Kartkę stworzyłam na wyzwanie (Card was made for a challenge): Scrapujące Polki - Altered Art/Mixed Media #63

Etykiety: , , ,