Skrzące się, gwiazdkowe ramki na zdjęcia

Myślałam, że skończyłam już na ten rok z tematyką świąteczną, ale pomyliłam się. Wyzwanie grudniowe Craftmanii przyszło mi z pomocą w wykonaniu prezentów na dzień babci i dziadka.
Zasady były proste:
"wykonaj dowolną pracę za wyjątkiem kartki. Kolorystyka zimowa - biel, szarości, błękity, jasne pastelowe turkusy. Motyw śnieżynki lub gwiazdki jako główny element lub w dużej ilości. Dodatkowo - brokat w ilości dowolnej."

Z takiego połączenia powstały dwie ramki (drewniane z Ikei):






papier: ILS - creamy morning no. 03
gwiazdki: Scrapiniec (mniejsze pokryte żelem GlassEffekt i Cracle accents Rangera)
srebrne nibyćwieki: Paula

Zapakowałam je "świątecznie" (aby pokazać w Rękoczynach ArtPiaskownicy) :)

A tak zapakowałam karty z życzeniami (na BN i imieniny), które jutro przekażę adresatowi. (Usunęłam nazwisko, które było na kopercie)

Mam nadzieję, że obdarowanym się spodobają :)

Etykiety: , , ,