Światowy Dzień Kartek

Z okazji Światowego Dnia Tworzenia Kartek i ja wzięłam się do roboty!
Za jednym zamachem zrobiłam wszystkie potrzebne mi na ten rok kartki świąteczne, choć nie powiem poszłam w tym roku na łatwiznę...

Pierwszy rzut (5 sztuk): bombkowe
papier z bombkami to papier do decoupage - bardzo fajny, bo ze złotym efektem
drugi papier z latarni morskiej #001 z cieniowaniem tuszem Old Paper Tima Holtza

Rzut drugi (5 sztuk): dzieci patrzące przez okno
Zaszalałam z embossingiem w tym roku ;)
stempel: Panduro
napis: latarnia morska

Rzut trzeci (5 sztuk): Pochód kolędników
stempel: Panduro

Rzut czwarty (2 pojedyncze karteczki)
zembossingowane małe spinacze
ćwiek: Panduro
przezroczysty papier w gwiazdki: Heyda

stempel: Basic Grey
papier: Galeria Papieru, designed by sasilla

Etykiety: ,