Seria wielkanocna

Bardzo trudno było mi się zmobilizować w tym roku do kartek wielkanocnych. Tak trudno, że aż rozważałam kupno gotowych, ale wczoraj rzutem na taśmę zrobiłam całą serię. Ponieważ robiłam je "hurtowo" i na szybko nie jestem do końca zadowolona, ale trudno. Oto efekt moich męczarni ;)


pisanki: Scrapiniec
papier: Zebart - Nadziewana czekolada no. 01


kwiatki: dp Craft
stempel: latarnia morska


napis i pisanka: Scrapiniec


króliczki: Scrapiniec
zielony papier: Deja Viewsfresh print - CHERRY FP-455 (Front) Damask



kwiatki: dp Craft
guziki: Papermania
papier zielony: ILS - Full of colors no. 05

A ta powstała na okoliczność wyzwania w Krainie Czarów. Aleksa zadała nam "Dziadowski temat": praca w dowolnej formie zainspirowanej cytatem z II cz. Dziadów:
"Na głowie kraśny ma wianek,
W ręku zielony badylek,
A przed nią bieży baranek,
A nad nią leci motylek."



kwiatek: dp Craft
motylek: Scrapiniec
baranek pobrany stąd
stempel: latarnia morska

Etykiety: , ,