Zlot scrapowy w Łodzi - prace konkursowe i wymiana zakładkowa

Zgłosiłam się do wymiany zakładek na zlot scrapowy w Łodzi. Oto moje dziełka:



Materiały:
tło - tekturka będąca częścią opakowania ozdobnego kwiatka
papier - Melissa Frances Esther # PA 198 podkolorowany tuszem Distress Ink Old Paper
motylki z papieru Calambour SCRB 319 Persia Collection
napis z pocztówki, kawałek rafiowej podkładki na stół




Materiały:
papier - Melissa Frances Alma # PA 197
obrazek z morzem - fragment pocztówki ze zdjęciem H. Benge pt. "Killing Time in Paradise"
koronka od Yvette (z Craftmanii) pofarbowana kawą i tuszem Distress Ink Old Paper
ćwieki z Kreatywnego Zakątka


A oto, co za cuda dostałam:




Na zlocie było też wiele konkursów, w których wzięłam udział, ale niestety nic nie wygrałam :(
Scrapki.pl - ATCiak o tematyce WIOSNA

Materiały: różnokolorowy karton, klej z brokatem
craft4you - tag z imieniem lub nickiem

Materiały:
papier: ILS Marie Antoinette no. 02
kwiatki: Dolina tęczy (craftmania.pl)


ScrapPasja.pl - kartka z mapki

Materiały:
papiery: ILS Chocolattecoffee no. 03, 05, 06
ćwieki i kwiatki: Dolina tęczy (craftmania.pl)
wstążka papierowa: Heyda
tusz: Tim Holtz - Old Paper


Scrap.com.pl - kartka wg jednego z kursów




Materiały:
papier: ILS Herbaciany ogród no. 05
tusz: Tim Holtz - Old Paper
stempel zawijasek i motyl: 7gypsies - collections from the journey
duży motyl: Prima Marketing - Jewel Box Butterflies Crystal

Etykiety: , , , , ,