Scrapowe pudełka

Po raz pierwszy pokusiłam się o ozdobienie pudełek inną metodą niż decu i naprawdę mi się spodobało :) Pomysł na pudełka narodził się, gdy nie mogłam zdecydować, jaki prezent podarować dziadkom z okazji ich święta. Postanowiłam więc zamiast kartek do kupnego prezentu, zrobić opakowanie, które samo w sobie jest prezentem, a w środku domowe ciasteczka!
Na babcinym pudełku po raz pierwszy wykorzystałam ślimaczkowe kwiatki i prześliczną koronkę od Yvette :) całość ozdobiona papierami ILS Glass of wine no. 03 i 05.


Pudełko dziadkowe przypadkowo idealnie mi się "złożyło" - najpierw wydrukowałam tag, a później wybrałam papier, na którym widnieje napis "Hidden treasures" (niewidoczny na zdjęciach, ponieważ znajduje się pod wieczkiem). Wykorzystane materiały: papiery TPC Studio (góra: Grandma's Attic Vintage Stripe, dół: Grandma's Attic Trinkets), wstążka z Kreatywnego Zakątka, ćwieki z Craftmanii (otrzymane od Yvette :)), dziurkacz Doily Lace Marthy Stwart.



W przypływie weny powstało też pudełeczko dla małego Franka, który zakochał się wręcz w ciasteczkach, które upiekłam :)
Materiały: papier ILS Picnic Party, wstążka od Yvette, samochodowy tag z papieru prezentowego.


Etykiety: ,