poświąteczne zaległości :) - kartki, candy

Miałam już w zeszłym roku żadnych kartek nie robić, jednak na kilka dni przed świętami zadzwonił do mnie przyjaciel pracujący w Muzeum Fabryki w Łodzi z błagalną prośbą zorganizowania straganu na rękodzielniczy kiermasz świąteczny organizowany właśnie w Muzeum Fabryki. Skrzyknęłam koleżanki i razem nam się udało stworzyć stragan (oddzielnie żadna z nas nie była przygotowana na takie przedsięwzięcie). Machnęłam więc szybko i po nocy kilka karteczek, żeby nie było :) niestety aparat nadal nie chce ze mną współpracować, więc są w baaaardzo kiepskiej jakości :(










A tak wyglądał nasz stragan - prawda, że ma w sobie świąteczną duszę?! Niestety kupujących było jak na lekarstwo :( Byli co prawda dziennikarze z telewizji i radio, i dzięki temu stałam się osobą medialną (hihi), jednak nie przyniosło to odzewu... Tutaj artykulik o kiermaszu, ale nie ma na nim zdjęcia naszego straganu :(

Na pocieszenie po Nowym Roku dostałam bardzo miłą wiadomość - kompletnie zapomniawszy o candy w Kreatywnym Zakątku (btw losowanie było w Wigilię), dowiedziałam się, że maszyna losująca wylosowała właśnie mnie. Wczoraj odebrałam cudowną paczkę! Serdecznie dziękuję!
W paczce znalazłam: album do ozdabiania (chyba będzie z niego księga pamiątkowa z mojego ślubu :)), zestaw wstążek, 2 opakowania ćwieków, śliczne kwiatki, 2 pudry do embossingu, brokatowe naklejki-kółeczka, filcowe salamandry, przepiękne motyle i śliczny kwiat w odcieniach fioletu, który chyba przerobię na broszkę :)

Etykiety: , , , ,