Decu - zestaw "listowy" i lustereczko dla księżniczki

Kolejna szalona informacja o mnie, którą stali bywalcy powinni już znać, we wrześniu rozpoczynam przygotowania do świąt, więc zaczyna się też produkcja prezentów decu ;)
Oto pierwszy gotowy do pokazania, czyli lustereczko dla księżniczki. Chyba dwa lata temu zrobiłam pudełeczko z tym samym motywem, a teraz dla tej samej osóbki lustereczko do podziwiania SIĘ :)
Dodałam gwiazdeczki (stempel) i po raz pierwszy zastosowałam ozdobnik z szablonu i masy plastycznej. Efekt taki sobie, ale na kolejnym lusterku już mi lepiej poszło (na razie dzieło w produkcji).

Dla mamy na nadchodzące urodziny wykonałam zestaw 3 pudełek, ramki (na zdjęciu ja i moja siostra) i 2 magnesów z motywem papieru listowego. Wszystko takie trochę retro przybrudzone patyną (czasu ;)).

Etykiety: , , , , ,