ATC, karteczka i breloczek // Skrapujące Polki

Dzisiaj bardzo twórczy dzień - zrobiłam prace na 3 wyzwania ze Skrapujących Polek"
1) ATC - temat: sztuka.
Wykorzystałam fragment pracy Pawła Kuczyńskiego wykonanej na konkurs na rysunek satyryczny "The Big Boat of Humour Łódź 2007".

2) Kartka - temat: 3D z ponad 3-ma warstwami.
Po raz pierwszy robiłam coś takiego, więc jestem średnio zadowolona z efektu, ale i tak wyszło lepiej niż się pierwotnie spodziewałam...


3). Mixed Media - temat: artystyczna biżuteria (naszyjnik, brelok, zawieszka itp.). Wytyczne: dwa rodzaje papieru, materiał oraz kilka wstążeczek, koraliki, guzik(i), drut, złom metalowy - minimum trzy elementy (np. złom zegarkowy, części elektroniczne lub inne - np. śrubki, sprężynki itp.), użycie minimum trzech rodzajów mediów (np. tusz, farba, crackle, embossing itp.).
Na zdjęciu nie widać co się w tym moim breloczku dzieje, ale do jego zrobienia użyłam kolorowego materiału, do którego przyczepiłam drutem guzik ostemplowany gwiazdkami, drewnianego serduszka ozdobionego metodą cracle zawieszonego na sznureczku z czerwonym koralikiem, drewnianej gwiazdki pomalowanej na złoto, niebieskiej i złotej wstążki, turkusowego sznurka, gwiazdki przyczepionej za pomocą sprężynki, metalowego kluczyka i rączki z napisem "hand made" (przypięte blisko guzika), podłużnej tulejki oklejonej dwoma rodzajami papieru (czerwony z brokatem i złoty) i zakończonej z obu stron turkusowymi koralikami.

Etykiety: , , ,