ATC

Rozpoczęłam nową przygodę z serwisem "Polki Skrapują", gdzie poznałam nową formę scrapa - ATC. Z czym to się je? Definicja z "ABC skraperki":

ARTIST TRADING CARD (w skrócie ATC)
Scrap wykonany na karteczce o wymiarach 2,5x3,5 cala (mniej więcej 6,5x9 cm)
Techniki i tematy zdobienia kart są absolutnie dowolne, chociaż przy konkretnych wymianach przeważnie ustala się temat lub technikę. Generalnie do tworzenia ATC nie potrzeba wypasionych przydasi :) ATC to świetna zabawa, można bawić się tworzeniem i jednocześnie móc porównać, w jaki sposób inne osoby widzą ten sam temat.
Ograniczenie dotyczy grubości karty - przeważnie do pół centymetra, żeby wygodnie było ją przesłać i przechowywać.


Pierwsze podejście odbyło się w ramach wyzwania CIEKAWA HISTORIA. Należało stworzyć dwa ATC, które razem opowiadałyby jakąś historię. Nie mogłam się odnaleźć w tak małej formie, ale udało mi się wybrać na ryby ;) Samochód na pierwszej karcie jest wypukły, co daje bardzo fajny efekt.

Kolejne wyzwanie odbyło się pod wezwaniem mapki i tematu LITERY I SŁOWA. Do moich ateciaków użyłam m.in. biletu wstępu do Fortu Gerharda oraz suszonych kwiatków z działki :)

Etykiety: , ,