Wielkanocna wiązanka // Przepis na #15 Anity

Drewniane jajeczka mam od kilku lat, kiedy to wykorzystywałam je do innego celu, a o decu w ogóle nie słyszałam ;) w tym roku postanowiłam je wykorzystać twórczo, co jest dość trudne, bo są malutkie - mają jakieś 3,5 cm wysokości. Nie poddałam się i powstała wiązanka wiosenna na świąteczny stół, która idealnie wpisuje się w nowe wyzwanie z ArtPiaskownicy - Przepis na #15 Anity.
Składniki przepisu:
- jajko (jakiekolwiek - z papieru, wydmuszka, narysowane)
- koraliki - kilka lub jeden
- kwiaty - żywe, papierowe, suszone...
- kolorystyka - odbiegająca od tradycyjnej wielkanocnej (najlepiej bez żółtego i zielonego)
- coś słodkiego (co uważacie - cukierki, zdjęcie :), kolory)




Koraliki w tej wiązance są 3, ale na zdjęciu widać (częściowo) tylko jeden - jest to duży niebieski (oplatany) koralik pod granatowym jajeczkiem z błękitną wstążeczką i kokardką na czubku (zdjęcie nr 2). Pozostałe dwa są zielone i są na spodzie najwyższego kwiatka, ale trzeba by mu zajrzeć pod spódniczkę z płatków ;)
Nie obyło się bez kolorów żółty i zielony, ale są i te nietypowe - fioletowe i niebieskie :) a całość chyba wystarczająco słodka, prawda? ;)

Etykiety: , ,