Morskie grzechy :)

W Krainie Czarów zakończyły się dwa wyzwania, w których brałam udział. Jedno było scrapowe - Morskie opowieści. Wymogiem było zrobienie czegoś innego niż kartka, oczywiście w tematyce morskiej. Mnie ostatecznie wyszedł notesik, który po dogrywce zajął drugie miejsce :)



Drugie wyzwanie było trudniejsze, a temat brzmiał "Siedem grzechów głównych". Należało stworzyć pracę w technice decoupage (i innych dowolnych technikach) na czymkolwiek byle nie prostej deseczce z motywem malarskim wiążącym się z siedmioma grzechami. Należało też nadać pracy tytuł i podać autora obrazu.
Z początku miałam zupełnie inną wizję (choć z tym samym obrazem), jednak w końcu zdecydowałam się na minimalizm. Tak powstał button o nazwie "Dziurka szczęścia" z fragmentem obrazu Jana Saudka. Button robiłam dwa razy i niestety nie osiągnęłam efektu, który sobie założyłam, więc po zrobieniu znośnych fotografii po prostu go wyrzuciłam do śmieci... Ku memu zaskoczeniu buttonik otrzymał nawet kilka głosików, za które serdecznie dziękuję :)



Niniejszym dzielę się swą dumą, jako że zespół ArtPiaskownicy przyznał mi wyróżnienie za scraplift. Bardzo serdecznie dziękuję!

Etykiety: , , , ,