Scraplift #14 Made in Poland II / ArtPiaskownica

Jeśli ktoś mi kiedyś powie, że zrobienie digiscrapka jest prostsze i szybsze od robienia go w realu, to go wyśmieję! Bardzo mi się spodobał scrapek Fryne, który został wybrany przez zespół ArtPiaskownicy do zliftowania w nowym wyzwaniu:

Wybrałam zdjęcia i postanowiłam się naprawdę przyłożyć i jak najwierniej przetworzyć (o ile coś takiego istnieje :)) pierwowzór. Naszukałam się elementów, odkryłam wiele nowych możliwości Photoshopa i oto jest - scrapek z Zuzanką, którą mieliście już okazję poznać przy poprzednim wyzwaniu. Tym razem w wydaniu ogródkowym :)

credits (wyłącznie osoby, które sobie tego życzyły): stemple kawowe by Jelena Jovović; tło, papiery, siateczka, niektóre guziki, ćwieki itp. by JAELOP DESINGS; niektóre inne elementy (guziki, ćwieki itp.) by Carrie Stephens Designs

Etykiety: , ,