Buttonowe zaległości :)

Jakiś czas mnie tu nie było, choć pewnie niewiele osób byłoby w stanie to zauważyć, jednak nie zrażam się i nadrabiam zaległości. Nie mogę niestety pokazać najnowszych kartek i kolczyków, ponieważ biorą udział w wyzwaniach, jednak nie ma ograniczeń co do buttonów, których się kilka nazbierało.
Na początek wiosenny komplet z kwiatami.

Bez i żonkile

Fiołki

Bratek

Tulipany, bazie i konwalie

Tutaj mamy niebieściutki buttonik z kogutkiem. Gdy kupowałam tę serwetkę, nie zauważyłam kogucika i nie bardzo wiedziałam co mogę z tym wzorem zrobić. Na pomoc pospieszył button, który prezentuje się całkiem ciekawie :)

Po komplecie pudełek zostało mi jeszcze trochę tej serwetki, toteż skrzętnie wykorzystałam ją na jeden z buttonów.


Troszkę więcej pracy włożyłam w button z różą, który bardzo mi się podoba. To jedno z niewielu starć z tym motywem, ale jeszcze wszystko przede mną :)

Etykiety: ,