Buttonowe szaleństwo

Na wstępie się pochwalę, że mój czerwony button zajął drugie miejsce w wyzwaniu monochromatycznym! Serdecznie dziękuję za głosy na moją pracę!

A teraz trochę nowości. Moja siostra i jej chłopak obchodzą w tym roku 21-sze urodziny, więc wpadłam na pomysł graficznego oddania mych myśli na ten temat :) padło na motyw kart, a ostatecznie wyszły mi "królewskie" buttony i scrapo-kartki do tego.

Do buttona dołączam kartkę-etui, w której będzie bilet na występ Gaelforce Dance, dlatego ma taki nietypowy kształt.


Dla jej lubego zrobiłam zamiast kartki "torebeczkę" na button.

Jakiś czas temu dostałam od przyjaciół portfel i malutki buttonik z przefajnym napisem. Gdy ostatnio zobaczyli, że uwzięłam się na duże buttony, stwierdzili, że napis ten fajnie by wyglądał w powiększeniu i mieli rację! Oto pierwsze podejście z nieco rozmazanym tekstem, bo za wcześnie położyłam lakier :/

I jeszcze na okoliczność przyszłotygodniowego Dnia Babci i Dziadka - button z ich zdjęciem z 35-tej rocznicy ślubu, a do tego kartka i pudełko czekoladek :)



Etykiety: , , ,