Zlocik, pozlocikowe nowości i mikołajki

Niezapomnianych przeżyć dostarczył mi zlot, na który miałam okazję pojechać w ostatni weekend listopada. Dziewczyny z forum "Kraina Czarów" zgadały się - narodził się pomysł spotkania, zaś Lara zgodziła się pełnić rolę gospodyni tego spędu. Fantastycznie było zobaczyć tyle utalentowanych osób w jednym miejscu, podpatrzeć jak się robi różne rzeczy (filmik o pracy z szablonami można zobaczyć tutaj), wymienić się doświadczeniami, serwetkami, pomysłami. Wena lała się strumieniami! ;)
Ze zdjęć przygotowałam taki oto filmik:
video


Na zlociku urządziłyśmy sobie przedwczesne mikołajki - ja wylosowałam takie motylowe kolczyki autorstwa Shiruuany:

Nie mogę niestety pokazać, co ja zrobiłam na wymianę, bo nie obfociłam rameczki, ale jak tylko obdarowana zrobi zdjęcia, to się pochwalę :)

Przyszedł też dzisiaj czas na wymianę ogólnoforumową, na którą miałyśmy przygotować po dwa obrazki w technice dowolnej i wysłałyśmy je do dwóch osób wylosowanych przez specjalną maszynę losującą Iwę :)
Ja dostałam obrazek świąteczny od Alice

oraz śliczny "monochromatyczny" od beaci-24

Traf chciał, że ja również wylosowałam Alice! Dostała ode mnie różowiaśny obrazek, który tak mi się spodobał, że aż miałam ochotę go sobie zostawić...



Natomiast Edi dostała obrazek listowo-bluszczykowy



Tegoroczne mikołajki zaliczam więc do baaaardzo udanych :) Byłam też przed kilkoma godzinami w łódzkiej IKEI i zakupiłam ramki i pudełka do ozdabiania, także czas się wziąć do roboty!

Etykiety: , , , , , ,