ostatni (chyba :)) rzut kartek świątecznych

Przy dodawaniu zdjęć zrozumiałam, że jednak nie ostatni, bo przynajmniej do pokazania mam jeszcze kartkę wyzwaniową, ale to dopiero po zakończeniu głosowania, co nastąpi... z końcem listopada. Natomiast tworzyć więcej świątecznych nie zamierzam, bo mam już wystarczająco dużo na ten rok. Krótkie opisiki:
W czasie myszkowania pod biurkiem znalazłam część zeszłorocznego prezentu od Yv i nie mogłam się oprzeć stworzeniu ciasteczkowo-choinkowej karteczki

Kupiłam zestaw zawieszek na prezenty specjalnie dla tego obrazka :D tak mi się spodobał! Pomysł na kartkę miałam od razu, ale z wykonaniem było ciężko, bo gwiazda nie chciała się zmieścić w żadną kopertę ;) I przy ogonie pierwotnie było tak łyso, ale podrasowałam ją trochę.

To pierwsze podejście do listopadowej mapki, o której wspominałam wcześniej. Postanowiłam jej nie wystawiać do konkursu, bo ten zielony napis mi wszystko psuł i musiałam go zmienić, a jednym z wymogów wyzwania było umieszczenie czegoś zielonego na kartce...

I taka dość przypadkowa kartka, która zaczęła się podczas sprzątania po poprzednich wytworach :) Troszkę zbyt wypukła jest, ale jakoś dam radę komuś ją wręczyć.

Etykiety: ,