zainspirowałam się

Yvette na swoim blogu napisała, że nie może uwierzyć, że jej praca może kogoś zainspirować. Chciałabym sprostować, że ja już dużo wcześniej się zainspirowałam całokształtem - zaczęło się od decoupage'u, poprzez biżuterię, aż do scrapbookingu. We wszystkich tych dziedzinach jesteś Yvette moją mistrzynią :) A teraz o bardziej bezpośredniej inspiracji - mianowicie o kartce na podstawie mapki. Strasznie mi się spodobał pomysł, ale w związku z ograniczonymi środkami wyrazu nie mogłam jakoś wymyślić żadnej sensownej koncepcji. Dzisiaj, podczas szukania obrazków, wpadłam na wzór stempla Rachelle Anne Miller, który wyglądał jak taka właśnie mapka i postanowiłam to wykorzystać (w rzeczywistości są to jakby dwa stemple - ramka i kwiatek, ale na zdjęciu wyglądają na jedność). Oto i stempelek (zdjęcie ze strony www.artpasje.pl):

A oto i karteczka. Oczywiście w kolorze blue, bo jakże by inaczej. Strasznie się nadziergałam przy niej i z pewnych elementów jestem niezadowolona, ale jak na pierwszy raz może być. Najbardziej dumna jestem z motylka :)

Mam nadzieję, że Yvette będzie jeszcze bardziej dumna! :)

Etykiety: , , ,